خرید آپارتمان در تبریز

خرید آپارتمان در تبریز ، زیر نظر مشاورین املاک با تجربه توسط سیستم سامانه خرید و فروش املاک ساتال ، خرید آپارتمان در تبریز در تمامی تقاط شهر ، بدون محدودیت ، توسط مشاورین املاک ساتال .

سامانه خرید و فروش ساتال ، سامانه تخصصی در زمینه مشاوره املاک ، خرید آپارتمان در تبریز ، خرید و فروش حیاط و منزل مسکونی ، خرید و فروش زمین ، خرید و فوش مغازه ، رهن و اجاره و … می باشد که یک سیستم قدرتمند را هم برای خود و هم برای سایر کاربران وب سایت فراهم نموده است .

سامانه تخصصی ساتال سیستمی قدرتمند در جهت ارائه خدمات مسکن ، ثبت اگهی ، تعامل با مشتریان و بازاریابی به شکل آگهی برای آن دسه از کاربران است که قصد دارند تا املاک خود را مورد بررسی ،فروش ، اجاره و … قرار دهند .

سامانه ساتال امکان اشتراک در سایت را به راحتی درختیار شما قرار می دهد .

راهنمای استفاده ار سامانه ساتال

پس از ورود به وب سایت ساتال مطابق تصویر زیر از بخش ثبت ملک جهت ثبت نام در سایت اقدام کنید . سپس وارد صفحه ورود به سایت خواهید شد .

منو ثبت ملک

توجه داشته باشید که این صفحه برای کاربرانی می باشد که از قبل در وب سایت ثبت نام نموده اند . اگر اولین بار است که وارد وب سایت ساتال می شوید باید از بخش ثبت نام اقدام کنید که وارد صفحه جدیدی می شوید و شماره تماس خود را باید وارد کنید تا پیامکی به شما ارسال شود و بتوانید در سایت ثبت نام خود را تکمیل نمایئد .

اگر هم از قبل در وب سایت کاربر هستید پس از کلیک روی دکمه ثبت ملک در صفحه جدید با وارد کردن شماره تماس و کلیک روی گزینه ورود با کد یکبار مصرف، پبامک تایید را دریافت نموده و وارد سایت و پنل کاربری خود خواهید شد .

ورود

در مرحله ثبت نام پس از وارد شدن به بخش ثبت نام و وارد کردن شماره تماس برای اولین بار ، پیامک فعال سازی را دریافت نموده و وارد سایت خواهید شد . بعد از ورود بخش زیر در کنار دکمه ثبت ملک برای شما فعال خواهد شد که می توانید وارد حساب کاربری خود شوید . البته ورود به حساب کاربری در صورتی که وارد شده باشید از طریق گزینه ثبت ملک هم ممکن است و پس از ورود از طریق دکمه ثبت ملک ، دیگر صفحه ورود را نخواهید دید و حساب کاربری را مشاهده می کنید .

منو کاربری

این بخش یکی از قدرتمند ترین و در عین حال ساده ترین پتل های کاربری جهت ثبت املاک در سامانه می باشد . ( سامانه تخصصی ساتال خرید آپارتمان در تبریز ، رهن ، اجاره و … )

سامانه ساتال ( خرید آپارتمان در تبریز )

در بخش منو مدیریت 5 بخش اصلی وجود دارد :

  • داشبورد
  • ثبت ملک
  • املاک من
  • مورد علاقه ها
  • پروفایل کاربری

 

در بخش داشبورد که بمحض ورود به پنل کاربری هم در ابتدا مشاهده می کنید ، سه بخش اصلی وجود دارد که شامل : ثبت سریع ملک ، املاک ثبت شده شما و املاک مورد علاقه شما هستند .

خرید آپارتمان در تبریز

بخش املاک من :

این بخش شامل دو قسمت می باشد . املاک انتشار یافته و  املاک در حال بررسی . زمانی که از بخش ثبت ملک ( در ادامه آموزش داده خواهد شد  ) اقدام به ثبت ملک در وب سایت می نمائید ، ملک شما در وضعیت بررسی قرار دارد و در بخش  املاک در حال بررسی نمایش داده خواهد شد . شما می توانید در این حالت پیش نمایش موقتی از ملک خود را ببینید و یا در صورت لزوم آن را ویرایش نمایئد .

پس از بررسی ملک توسط مدیر سایت و در صورت انتشار ملک در سایت ، آگهی و ملک شما به بخش  املاک انتشار یافته منتقل خواهد شد . زمانی که ملک شما در این وضعیت قرار گرفت می توانید تعداد بازدید های اگهی خود را به راحتی مشاهده نمائید .

املاک من

اگر پس از انتشار ملک نیاز به اعمال مجدد تغییرات بود می توانید مجدد ملک را ویرایش نمائید ، توجه داشته باشید که دراینصورت مجدد ملک در وضعیت بررسی قرار خواهد گرفت و باید مجدد مورد بررسی مدیریت سایت واقع شود تا تایید شود .

بخش مورد علاقه ها :

این بخش زمانی است که شما ملکی را در وب سایت مشاهده نموده و برای بازدید مجدد این اگهی و  دسترسی راحت تر به آن ، آنرا نشان می کنید . درصورتی که ملک مورد نظر از وب سایت حدف نشود . برای افزودن ملک به علاقمندی ها ، هم می توانید در صفحه اصلی از طریق گزینه افزودن به علاقمندی و هم در صفحات داخلی املاک ، ملک را به لیست علامندی های خود اصافه کنید .

امکان حذف املاک از علاقمندی ها هم وجود دارد . عملا دسترسی در این بخش فقط در حد مشاهده املاکی می باشد که نشان شده اند .

خرید آپارتمان در تبریز

پروفایل کاریری :

این بخش نمای کلی از جایی است که شما هم اکنون با آن در سامانه ثبت نام نموده اید . توجه داشته باشید که در صورت ثبت نام با شماره تماس ممکن است بخش های ایمیل و رمز عبور برای شما متفاوت باشد .

بخش های نام  ، آدرس وب سایت و توضیحات را می توانید به سلیقه خود تکمیل کنید و در صورت عدم تکلمیل هم مشکلی پیش نخواهد امد .
حساب کاربری

اما بخش اساسی سامانه ساتال یعنی بخش ثبت ملک :

بخش ثبت ملک در سامانه ساتال بسیار راحت است . یک فرم منظم که برخی بخش ها اجباری و برخی اختیاری هستند . اولین بخش برای ثبت ملک ، عنوان ملک می باشد که حتما باید وارد نمائید و توجه داشته باشید که حدالامکان از نام های انگلیسی استفاده ننمائید و اسامی نیز بسیار طولانی نباشند .

بخش مربوط به تصاویرکه می توانید تصویری را انتخاب ننمائبد ، اما می دانید که برای نمایش هرچه بهتر املاک ، قراردادن تصاویر امری ضروری است .تعداد تصاویر نهایتا 5 عدد می باشد و بیش از 5 تصویر در صورت بارگذاری توسط سیستم خذف خواهد شد . همچنین حجم تصاویر نباید بسیار بالا باشد و کمتر از 200 کیلوبایت باشند .

ثبت ملک

بخش بعدی که مربوط به دسته بندی های ملک است . شما در این قسمت می توانید وضعیت ملک ، نوع ملک ، و منطقه آن را انتخاب کنید .

وضعیت ملک شامل بخش هایی همچون فروش ، پیش فروش ، مشارکت و … و همجنین آگهی ویژه است و در صورتی که متقاضی نمایش اگهی خود در بخش اگهی های ویژه باشید می توانید باانتخاب این گزینه  و هماهنگی با مدیریت ؛ اگهی خود را ویژه کنید .

ضمن اینکه تمامی بخش های دسته بندی های ملک امکان انتخاب چند گزینه را دارند و می توانید برای مثال وضعیت ملک را در دو حالت فروش و ویژه انتخاب کنید .

نوع ملک شامل مواردی همچون آپارتمان ، خانه ،  زمین ، باغ و … هستد و منظقه نیز متناسب با محل فعالیت از قبل تعیین می شود و شما می توانید منطقه ملک را هم انتخاب کنید و در صورت عدم لزوم آن را خالی رها کنید .

بخش بعدی مربوط به قیمت ها هستند که با توحه به وضعبت ملک ، فیلد های قیمت را بر اساس تومان باید تکمبل نمائید .

بخش نهایی سایر ویژگی ها :

در این بخش آدرس ملک حتم باید تکمیل شود و جز الزامات است . کد ملک توسط سیستم برای ملک شما تعیین خواهد شد . بخش متراژ هم جز بخش های الزامی است و باید تکمیل گردد . سایر ویژگی ها که شامل بخش ها اتاق خواب تعداد طبقه پارکینگ آسانسور سرویس بهداشتی حمام انباری و  توضیحات اضافی می باشد بسته به نوع ملک است و باتوجه به ان تکمیل خواهد شد . برای مثال برای معازه ، اتاق خواب وجود ندارد و در نتیجه قرار ندادن آن الزامی ندارد .

در نهایت اگر فیلد های تکمیلی شما صحیح باشند گزینه ثبت ملک ، ملک مورد نظر خود را جهت ثبت در سامانه املاک ساتال ارسال خواهید نمود .

نکات تکمیلی در رابطه با سامانه ساتال :

همانطور که مشاهده نمودید سامانه ساتال به راحتی امکان اشتراک شما در سیستم ثبت ملک سایت را به شما خواهد داد . زمینه اصلی فعالیت مشاورین املاک ساتال در زمینه خرید آپارتمان در تبریز ، فروش آپارتمان ، خرید و فروش ،  رهن و اجاره حیاط ، مغاره ، زمین و … می باشد .

آن دسته از عزیزان که تمایل به همکاری با مجموعه ساتال را دارند می توانند از طریق وب سایت این مجموعه با ما در تماس باشند .

درصورت بروز هرگونه مشکل در سامانه ثبت املاک ، حتما با مدیریت وب سایت در تمای باشید .

آرزوی لحظاتی خوش و تجربه معامله ای موفق در وب سایت ساتال را برای شما داریم .

منبع : https://satall.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a2%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2/